سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ستمکار را سه نشان است : بر آنکه برتر از اوست ستم کند به نافرمانى ، و بر آن که فروتر از اوست به چیرگى و آزار رسانى ، و ستمکاران را یارى کند و پشتیبانى . [نهج البلاغه]
DOTA مخفف Defense of the Ancients هست و به معنای دفاع از معبد باستانی می باشد. در این Map شما باید از معبد خود دفاع کرده و سعی برای نابودی معبد دشمن نمایید. این معبدها در داخلی ترین قسمت قلعه ی شما بوده و در بالا سمت راست و یا در پایین سمت چپ قرار دارند. این Map به شما این قابلیت را می دهد که از بین ?? قهرمان مختلف که تفاوتهای زیادی با یکدیگر دارند یکی را انتخاب کرده. هر کدام از قهرمانان به گونه ای دقیق طراحی شده اند که بازی به طور کامل تعادل داشته باشد. این Map هر چند وقت یک بار به روز شده و به گاهی اوقات ممکن است به ان قهرمانانی اضافه شود و یا مشکلی بر طرف شود و یا در Map تعادل بیشتری بر قرار شود. روشها و ترفندهایی که در این Map می توانید به کار ببرید نا محدود بوده و انتخاب درست و یا غلط قهرمان و ابزارش باعث شکست خوردن یا پیروز شدن در این بازی می شود.
این هیرو یکی از هیرو های بسیار عالی دوتا است. لول 1 این هیرو درصد attack speed 60 به وایپر می دهد.
لول 2 این هیرو باعث slow شدن حریف شده و به میزان زیادی موثر است. لول 3 این هیرو یونیت های حریف را در صورت دادن attack اسلو میکند.اما لول 6 این هیرو 145 تا damage در 5 ثانیه + درصدattack speed60 و slow کردن در همان مدت زمان است.
من برای این هیروی بسیار عالی بستن critical رو پیشنهاد می کنم.
ولی تنها اشکال این هیرو در مپ Health بسیار کم او و armor پایین است که میتواند با آیتم هایی مثل plate mail و soul booster آن را جبران کرد. پیشنهاد میکنم از این هیرو فقط در بازیهای تیمی که گروه شما نیز حداقل یک نزدیک زن داشته باشد استفاده کنید.
من اول میخواهم در رابطه با چگونگی نصب وار3 و patch فروزن ترون توضیح بدم. برای این کار باید شما یک نسخه از وار3 رو که ورژن 2.0 یا 1.18 هست تهیه و نصب کنید و سپس با نصب patch فروزن ترون آن را برای دوتا یا دیدی , آماده کنید. همچنین شما میتونید با خرید نسخه های وارکرفت که patch فروزن ترون را دارند این بازی را به راحتی نصب و لذت ببرید. این بازی را بیشتر با نام های warcraft3 نسخه ی ویرایش شده و یا patch فروزن ترون می شناسند.

نظر هم بدهید...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط علیرضا 87/11/30:: 7:55 عصر     |     () نظر